Valdorfo mokyklos mokytojais dažnai tampa asmenybės, norinčios ugdyti vaikus, tačiau nebūtinai turinčios pedagoginį išsilavinimą. Ar visais atvejais užtenka kvalifikacijos, nereikia būti savo srities specialistu?
Manome, kad ne diplomas lemia, kad žmogus bus geras mokytojas. Priimant mokytoją į darbą atsižvelgiame, ar žmogus turi pedagoginį išsilavinimą, bet tai nėra esminis kriterijus. Žiūrima į gebėjimus, kompetencijas, požiūrį į vaikus, sugebėjimą elgtis stresinėse situacijose, patirtį, taip pat svarbu, kad būsimo mokytojo vertybės sutaptų su mokyklos vertybėmis. Jau įdarbinę mokytoją, skatiname mokytis ir gauti pedagogo kvalifikaciją, jei mokytojas jos neturi. Valdorfo mokytojas yra žmogus, kuris nuolat mokosi naujų dalykų iš įvairiausių šaltinių ir kolegų, dalyvauja kursuose, paskaitose, seminaruose Lietuvoje ir užsienyje, darbo stebėjimo projektuose užsienio Valdorfo mokyklose. Jau turime galimybę mokytis Valdorfo mokytojų kursuose ir Lietuvoje.